Trends in Beauty and LifeStyle

Beauty Pflege LifeStyle Gesundheit

Leadershipstile nach Robert R. Blake und Jane Mouton

Print

In Anlehnung an Robert R. Blake und Jane Mouton (managerial grid) kann man Leadershipstile nach zwei unterschiedlichen Dimensionen voneinander differenzieren. Die eine Dimension: Aufgabenausrichtung, und die zweite: Menschenausrichtung.

Read more: Leadershipstile nach Robert R. Blake und Jane Mouton

Purposeful marketing and causal agent marketing

Print

For discourse: The mature disruptive model of marketing doesn’t work out. Clients are turning away. They no longer perceive upfront contents. As an alternative, they call for significance in the merchandise they purchase and the marketing that gets through to them.

Read more: Purposeful marketing and causal agent marketing

Merchandise and making money

Print

For give-and-take: The old interruptive representation of marketing doesn’t  go. Customers are tuning out. They no longer listen to upfront communications. Alternatively, they request substance in the brands they acquire and the marketing that gets through to them.

Maybe, a brand-new generation of marketing strategies is forthcoming – as a motion following direct marketing and permission marketing.

Read more: Merchandise and making money

Planungsformen hinsichtlich ihrer Elastizität

Print

Planungsformen hinsichtlich ihrer Elastizität

Die sich durchgehend variierenden Verkaufsbedingungen bringen für die Marketingplanung beachtliche Schwierigkeiten mit sich.

Read more: Planungsformen hinsichtlich ihrer Elastizität

Der Salesmarkt einer Unternehmenspräzens zeigt

Print

Der Salesmarkt einer Unternehmenspräzens zeigt sich über  eine längere Periode hinweg als lebhaftes System. Im Zeitverlauf lassen sich verschiedenartige Marktneigungen untersuchen,

Read more: Der Salesmarkt einer Unternehmenspräzens zeigt

Powered by